Trött mamma, pigg bebis ....

Vaknade klockan 10 i 6 av att min tjej va hungrig. så gick och hämtade henne oc ammande henne i min säng, sen va min dam inte trött, så hon somnade inte om.men det va jag, och kände hur ögonen gick i moln på mig :S höll på och somna flera gånger, men väcktes hela tiden av att min tjej sprattla och pratade för fulla muggar, men efter ungefär en timme av bus, så somnade hon brevid mig, och jag tvär slockna jag med :P sen gick vi upp halv 10 ungefär. och jag har precis, tatt mig en kopp kaffe. och nu är det blöjbyte och morgon gröt som gäller för min tjej . Och frukost för min del :)

Skriver mer sen , hej så länge !



min finaste <3





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0