Lite nya härliga bilder på min finaste <3


"vad va det för intressant sak hon håller i ?"



"Ska charma för mamma kanske ;)"



Första gången i sin hoppgunga, hon verkar gilla det :)
"vad va detta för rolig sak"



"hallååå där "



en otoligt söt nova :)



"ännu ett foto, är jag känd eller :P?"



Mammas tjej <3



"nu har jag kommit på att jag har fötter, ;)"



<3



sötnosen



<3



"hopp hopp hopp"



gos i sängen med morsan, underbart :P



ännu mer myyyyyyyys



och självklart ska nallisen vara med o mysa:D





Här va lite bilder, på finaste nova.
har massa fler nya, men orkar inte ladda upp fler just nu ..
kommer kanske i veckan :)
om orken finns !





.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0