Lång dag i stenungsund !

Hejsan på kvällskvisten !

Idag har det vart fullt upp att göra.
dagen började med att jag gick upp klockan 7 när min flicka vaknade :)
drack morgonkaffe, och sen gjorde vi oss iordninga för att åka till stenungsund.
så vid 11 drog vi till stenungsund.
först till leksaksaffären, kolla på en bärsele, och skulle köpt ballonger och grejer där.
men dom hade inte sådana jag ville ha.
så gick vidare till cubus för att leta en klänning till mig som jag ska ha på dopet.
hitta dock ingen där, så gick vidare till kapp ahl och sen lindex.
men hitta inget där heller..
så sist gick jag till gina tricot och labelle.
men hitta ingen fin där heller :O

jag va lagom stressad att hitta en klänning, för hinner inte in till stenungsund mer i veckan innan dopet. så behövde verkligen 1, så ja jag tog bara en som jag inte ens gillade typ.
och slarvig som jag är provar jag den inte.
så när jag kom hem va den självklart för liten.
smidigt säger jag, smidigt maija.
bra jobbat där .. wiihooo...
skit bra, måste fan försöka komma mig dit o byta den i allafall.
sen i allafall drog vi till dressman och köpte finbyxor till min man :)

efter det blev det lunch/fika!
innan vi drog till willys och storhandlade !

Sen va det raka vägen hem, göra middag.

Och sen dess har jag inte gjort alls mycket.
tatt det lungt, myst o lekt med min tjej.
och nyss nattat henne..
så nu sover hon för natten :)
och jag ska nog glutta ett avsnitt andra avenyn.
och mysa med min man :D

Skriver mer imorgon eller kanske sen.
återstår att se hur kvällen blir ;)


H E J  S Å   L Ä N G E  !   : )








.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0