Kvällsinlägg!

G o d   K v ä l l !

Nu för tiden får det bli kvällsinlägg tills vidare..
för just nu har jag så mycket att tänka på, och så mycket att göra på dagarna.
att jag inte hinner eller orkar blogga faktiskt !

IDAG har jag inte gjort alls mycket, va hemma fram till 3.
sen gick vi en promenad i det blåsiga/äckliga vädret hem till ett par kompisar.
där vi satt o tjöta, drack kaffe o så ..
hon hjälpte mig även med min blankett om föräldrarpenningen.
jag fattar ingenting hur man fyller i när man ska söka .
min föräldrarpenning började nämligen ta slut.
så fick söka igen, tur att hon va snäll o hjälpte mig.
så nu är det iväg skickat, så en sak ur hjärnan att tänka på i allafall :)
skönt det kan jag lova.
har 1000 andra saker o tänka på nu alltså ..
inte okej känner jag, men så är det ibland ..
tur att jag har min underbara dotter som får mig på andra tankar oxå :D
Sen vid 7 eller vad klockan nu va gick vi hem, då det blev kvällsgröt för gumman, och lite middag för oss.
sen va det kvällsmys, pyjamas på, och nattmat för gumman.
sen somnade hon vid halv 9 .
och sover antagligen för natten, tror jag :)
hoppas jag i allafall .,.
är svintrött och behöver sova själv.
hoppas på det bästa iallafall !

Nu ska jag glutta ett avsnitt av andra avenyn o sen sova !
skriver nog mer imorgon kväll, tror jag ..
ha det bäst till dess ..-

CIAO






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0