Irriterad

Är fortfarande irriterad över att klänningen jag ska ha på dopet är för liten :/
kan inte ta mig till stenungsund i veckan heller o byta den :O
och det är säkert inte en jävel som kan hjälpa mig heller
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHH

är riktigt stressad o irriterad ..
vad jag verkligen hatar sånt här.

Först dom förbannade skorna jag beställde på internet som jag skulle ha på dopet.
som va för små . och inte skulle jag hoinna skicka tillbaka dom o byta.
och nu klänningen jag köpte (utan att prova, smarta jag och väldigt stressad va jag) va fasiken för liten. man ser halva rumpan på mig. den såg fan längre ut än vad den va .
jävla skiiiiiiiiiit !
vad mer kommer att skita sig innan dopet !!??











.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0