hUR DAGEN SETT UT ......

Skulle ut och gå en promenad förut med våra vänner, och precis när vi går utanför våran port börjar det regna som
F A N , mindre kul .. och det va inte lite det regna heller :O
men finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder ..
så det va bara på med regnskyddet på vagnen och traska iallafall ;)
blev en promenad ner till affären, va skönt att komma ut, trots att det regnade faktiskt :D
sen när vi kom hem blev de middags lagning.
idag gjorde jag friterad kyckling med pommes, och en god kallsås/dip till;)
tväääääär gott .. och nova fick sin pure, idag blev det potatis, morot och majs ..
och till efterätt fick hon päronpure, och fan va hon gillade det :D hehe ..
någon gång då och då får hon lite efterrätt, dock va detta första gången :D
Sen fick vi besök av älsklingens pappa, satt och fikade lite.
och för en stund sen åkte dom iväg, min man ska övningsköra lite granna .
och jag har precis lagt min tjej, hon va jätte trött..
så nu  sussar hon sött i min säng .
och jag sitter och kollar runt på datan, kollar efter en ny vagn som jag vill ha :D
VAD TYCKS FOLK !?:);)


SÅDAN HAR VI NU:
(DOCK I ANNAT FÄRG, SVART O TYP LITE RÖD)




SÅDAN VILL JAG HA:














.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0