Godnatt dåråååå ...

Idag har vi inte alls gjort mycket, bara mest vart hemma och tatt det lungt.
Gick en promenad med kompisarna till ica, sen hem och laga middag.
idag åt vi spagetti och köttfärsås, fan va jag gillart ;) höhö
Sen blev det lite eftermiddags fika, och sedan en promenad till, ner till en lekplats.
och träffade våra vänner :)
Kom hem vid halv 8, då nova fick sin nattgröt.
sen blev det bad för nova.
så nu är hon ren och fin ;) gumman min ..
sen natta jag henne efter massa kvällsmys i soffan !
Så nu sover hon för natten, och jag ska kolla på andra avenyn nu med älsklingen.
sen blir det sängen för våran del oxå .
är dunder trött, silken tur att det är min tur att ha sovmorgon i morgon ;) hehe !
ska bli underbart ..

Skriver mer i morgon, nu ska jag dra mig och kolla på filmen :)
godnattiiiiiii ;D






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0