godmorgon :D

HEJ alla morgon trötta ;)

Nu har det vart såhär dålig uppdatering igen, tyvärr ..
men idag slänger jag in ett inlägg !
Börjar fundera på vad jag ska skriva i min blogg.
jag själv tycker att det är lite lång tråkigt att bara skriva om min vardag.
och så , någon som kan ge förslag ?
eller någon som har ngt ni undrar över ? FRÅGOR?:)


IDAG vaknade jag i allafall vid 7 utav att novisen vaknade och ville ha mat.
la henne brevid mig i sängen, amma henne ..
sen hade vi morgonmys, novisen ville inte somna om.
hade jag gärna velat, va jätte trött och ögonen gick då i kors typ , hehe xD
men det va bara att gå och brygga kaffe..
och nu har jag fixat iordning nova, bytt blöja, gett d-droppar och lite så:)
nu ligger hon och leker med sin pappa på golvet :D
själv sitter jag och dricker mitt morgonkaffe, och tänkte gå ut o ställa mig på balkongen.
solen lyser ju ;)


Köpte en ny mobil igår med, liten & söt :) en vit !
en sony ericsson walkman ngnting ?
okej i allafall :D! höhö

Idag är det inte så mycket planerat, gå ut i solen är en grej som är klubbadoch klar i allafall :D höhö
Novisen älskar att vara ute när solen är framme, när det är varmt och skönt :)
och jag med såklart ;)


SKRIVER MER SEN, SKA TRALLA MIG UT PÅ BALKONGEN NU ! HEJ :d






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0