FULLSPÄCKAD DAG !

H E L L O    E V E R Y B O D Y . . .

Idag har vart en riktig fullspäkad dag med massor att göra.
vakna imorse, vid först halv 7 då nova hjärtat hade vaknat o ville ha mat.
men hon somna om lika fort igen, trött dam var hon !
sen vaknade hon igen vid halv 9 , så fick lite sovmorgon ..
kändes verkligen härligt, och behövligt :P
och då blev det morgonmys, och sen morgonkaffe för mig.
sen vid 10 blev det frukost för oss alla,nova fick sin älskade gröt.
banangröt. och gud va hon lät "maaamm, namm namm" hehe ..
gullunge. så himla roligt att hon tycker om det!
sen va det att fixa oss iordning, för sedan blev det en lång lång promenad i det fina vädret.
innan man skulle bege sig hem till mor på kalas.
eftersom att fyllde år idag :)
va där firade henne, hon bjöd på tårta, bullar, och kakor o grejer !
underbart :)
Sen gick vi hem till ett par kompisar och va där en stund innan vi drog och käkade på pizzerian allihoppa ;)
Sen blev det till lekplatsen där deras barn ville leka.
efter det blev det hem.
och gud va skönt det kländes att komma hem efter denna dagen kan jag lova.
helt slut alltså.
så sen vi kom hem, har jag bara myyyyyst massor med min flicka,
sen har vi lekt, och hon åt mat (pure) .
vid halv 8 somnade hon.
så nu sitter jag och slappar i soffan,blir snart att kolla film med älsklingen.
och bara ta det allmänt lungt=)

Ja så har min dag sett ut i allafall, vart bra men lite stressad typ :O
vet inte varför den känts stressad, för det har den egentligen inte vart.
men ändå ..
är vell lite stressad av mig kanske :p
iallafall :)



min kärlek till dom, min luft mina andetag, MITT ALLT HELT ENKELT ! jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0