Filmtime !

Min man fick nova att somna förut:)
så nu ligger hon och sover för natten, själv har jag suttit på datan.
gjort en ny blogg, och skrivit om min förlossningsberättelse.
som ni ser i inlägget innan :D
Känns som att man missar så mycket när man skriver sin förlossningsberättelse. jag har 1000 grejer till som jag vill ha med i min förlossningsberättelse, men det känns som att den bloir så lång, orkar någon läsa den då?
någon dag ska jag i allafall skriva allt, då menar jag precis allt .. varenda detalj typ som är intressant.
och skriva ut och lägga i novas plastficka så hon kan läsa och så när hon blir äldre !:)

Men om ni undrar något är det bara att fråga?
kan handla om förlossningen, om tiden på sjukhuset, om nova .. vad som helst helt enkelt :D


Nu ska jag i allafall , sätta mig och kolla film med min älskling.
och hämta mig lite glass ;)
Skriver mer i morgon, godnatt !:)



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0