Dagen

H e j s a n   A l l a  ; )

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt.
va på bvc förut iallafall med snuttan.
och herregud va hon växer :D
det går så himla snabbt, nästan för fort ..

För 8 dagar sen vägde hon 6190 gram
idag vägde hon 6320 gram :)
och hade växt 1 cm, så nu är hon 61 cm lång ;)

mammas stora tjej är hon nu, och för hennes längd ligger hon lite över skalan för mulliga :P hehe !
mammas lilla "tjockis", och jag gillar det . hon är så himla söt ;)

Sen efter bvc gick vi hem till ett par kompisar och hälsa på.
drack kaffe och tjöta lite .
sen vid halv 5, gick vi hem.
då blev det middag, för oss och nova :)

Sen dess har jag inte gjort mycket alls faktiskt, mest slappat i soffan bara.
och myst massor med min underbaring :)
men hon somna förut vid 8, och sover ännu .
så nu ska jag passa på att kolla lite på andra avenyn och gotta mig med glass och älsklingen :)
Sen om en halv timme blir det nattmat, kvällsmys och sängen för min flicka :)

Har även kollat runt på klänningar till mig idag, behöver en ny till dopet.
hitta massa fina, så antingen blir det en på gina tricot, eller cubus :D

Dopdagen närmar sig sakta men säkert ;)
redan dunder nervös ..
inget får gå fel !
hoppas på det bästa, att dagen blir som planerat och allt blir hur braaaaaaaaaaaaaaa som helst :)


Skriver mer sen eller  i morgon, men jag lovar inget :P som sagt, jag är dålig på uppdatera som ni vet xD


Finaste flickan i världen, och jag älskar henne mest av allt, hon gör mina dagar, hon är min luft och mina andetag<3







CIAAAAAAAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0