8/5-11

Nu har vi ätit frukost, och novisen har fått sin pure :)
Nu äter hon en blanding av majs, potatis, morot, kolrot, rotselleri :D
och om hon gillar det ;) hon älskar det rent ut sagt !
så nu har hon precis somnat mätt och belåten :D
ligger så sött i sin gunga o sover . gulletösen :)

Nu ska jag och älsklingen glutta lite på andra avenyn, och sen göra oss iordning :D
för sedan blir det en lång lång lång promenad i det fina vädret ;)

Har tagit massor av nya bilder på nova också , som kommer att läggas upp antagligen under dagen, annars kommer dom upp i kväll ;) då jag säkert har en stund över !

Men nu har jag inte tid att skriva mer,
kom igen nu, säg vad ni vill att jag ska skriva om.
vad vill ni läsa ? något ni undrar över ?
kom med massor av frågor nu ;)


CIAO


Denna fina lilla nova får ge ett avslut på detta inlägg !







.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0