28/5-11

Hejsan på kvällskvisten alla folk ;)

Inte gjort alls mycket idag faktiskt.
vart så himla tråkigt väder oxå .
så inte har man vart ute mycket heller !
har stryckt älsklingens finbyxor, skjorta o så som han ska ha till dopet.
så nu är det gjort.
sen har jag städat, diskat o lite sånt ! tråkig kvinnogöra helt enkelt xD hehe ..

Sen har jag mestadels bara myst o lekt massor med min tjej :)
underbara flicka jag har :)

Och idag visade min flicka att hon kunde dricka ur sin flaska alldeles själv :)
duktiga tjej jag har <3

Natta nova för en halv timme sen, så nu ligger hon och sussar sött !
själv ska jag ta mig lite glass, nogger :) mumsmums !
och glo film ;)





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0