25/5-11 onsdag !

H E L L U U U : )

Dagen/morgon började strålande, nova sov från klockan halv 9 igår kväll fram till halv 11 i morse.
fast hon vaknade vid 2 i natt med, och ville ha mat, men somnade om lika fort.
sen vaknade hon vid 7 på morgonen igen, men då la jag henne brevid mig i sängen, amma henne en liten liten stund, sen så somna hon och jag om igen .
sen vaknade vi halv 11 av att min syster kommer och knackar på dörren.
då va det upp, men härligt med sovmorgon i allafall :D

sen resten av dagen har jag städat o så bara.
och lekt massor med min tjeeeej .
hon har blitt så himla rolig o gullig.
hon har insett nu att hon har fötter, så nu är det dra o pilla massor på fötterna !
sen har hon så roliga ljud, och sheet va hon kan skratta.
så himla gulligt :P

Och vid 3 gick vi en promenad till ica.
handla mat o så .
sen när vi kom hem laga jag middag, och sen dess har jag inte gjort alls mycket.
förutom att rengjort novas badbalja, och tatt fram grejer för badstunden.
och precis när vi skulle börja tappa upp vatten och så då blev tösen grinig o trött.
så jag amma henne i sängen, och hon tvär slockna.
så hon får sova en stund nu innan det är dax för bad :)

då jag passar på så länge att slänga in ett inlägg o lite nya bilder på min flicka tänkte jag :)






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0