23/5-11

H e j s a n  A l l a : )

Som vanligt så blir det dålig uppdatering, men har varken tid eller ork att blogga nu förtiden.
haft mycket att göradom senaste dagarna . bla: förberedelser med dopet och grejer.
sen har jag ju min underbara dotter här som kräver mycket tid.
och självklart går hon före allt annat. speciellt bloggandet.
för det är inte viktigt. men det är min dotter. hon är viktigast av allt.

Men nu tänkte jag i allafall slänga in ett inlägg eftersom att jag har tid över.
och inget att göra för tillfället !

IDAG har jag storstädat hela lägenheten, från tak till golv :P
rensat gaderober, dammat varenda pryl i hela lägenheten, bytt sängkläder i alla sängar, dammsugit, diskat, skurat och min underbara man har tvättat upp all vår tvätt, blev typ 10 maskiner :O
höhö, alrig mer.. vilken tur att man har så många ombyten till lill tjejen.
hon lär aldrig bli utan kläder trots att 100 st plagg ligger i tvätten ..
höhö .. sen har vi gått en promenad, gick till affären.
fick handla lite mat, när vi kom hem blev det middag, för oss alla 3.
fast nova fick ju sin pure då så klart :)
Sen somnade gumman vid 7 och sover ännu.
så jag passade på att vika all tvätt, sen har jag glott på ett avsnitt av andra avenyn:)

OCH nu är det dax för min flicka att få nattmat och kvällsmys.
innan det är sovdax för henne !

Så har min dag sett ut i allafall !
Och resten av kvällen blir det att glo film innan läggdax för mig och min man oxå :)!

SKRIVER MER IMORGON TROR JAG , HEJRÅÅÅÅ SÅ LÄNGE:D














.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0