19/5-11

HEj allllllaaaaaaaa ;)

Idag fick jag hem mina skor som jag beställt till dopet, va rätt fina faktiskt, men dock passa dom inte riktigt.
att man alltid ska ha sådan otur :/
och inte hinner jag skicka tillbaka dom innan dopet heller ..
hmm, så himla typiskt .. jag vill aldrig beställa skor egentligen.
för jag är rädd för att det inte passar, men nu gjorde jag det ändå.
och nu är det bevisat, man ska inte beställa skor !
jaja, får försöka gå in dom lite innan dopet, så sitter dom nog bra sen .
får vi hoppas:)
Sen beställde jag ett par andra sommar skor med, och JA dom satt jättebraaaa ;)

IDAG har jag faktiskt inte gjort så mycket.
vart hemma nästan hela dagen, blev storstädning, massa mys&lek med nova.
sen har vi vart o handlat, och gått en promenad :)
för en stund sen bada vi nova, och nu sover hon.
så nu ska jag och älsklingen kolla film, och bara mysa ;)


Mammas fina flicka, nova josephine uppman all min kärlek till dig <3






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0