15 maj-11

Dålig uppdatering som vanligt ! tyärr ...

Haft mycket att göra det sista därför det inte har blitt så mycket bloggande.
har planerat och fixat för dopet, sen inte vart hemma så mycket heller..
träffat kompisar och så ..
men idag har jag en stund över och tänkte lägga in ett litet inlägg serni;)

Idag fick jag sovmorgon, så himla behövligt, när man dagen innan vaknade av att novisen skrek klockan 5 på morgonen, och inte ville sova. och på kvällen kom jag inte i säng försen jätte sent.
så i morse va min man snäll och gick upp för mig, med nova vid 8 ..
så himla skönt att slippa det för en gångs skull, va redigt trött.
och  ögonen gick i kors, fick sova tills klockan va halv 10 .
sen väckte han mig, för novisen ville ha mat.
gick upp mata min fröken, sen blev det morgonkaffe och mys.
sen frukost, och novisen fick ett mål gröt. och herre min skapare,
vad hon äter, äter mer gröt än vad jag gör när jag äter gröt :P
höhhöh - och hon gillarre verkligen ;)!
sen blev det klädbyte, blöjbyte och fix med novisen .
sen rog vi iväg till ett par kompisar och hälsa på en stund.
sen vid halv 4 gick vi hem, laga mat .
idag blev det pytt i panna, och novisen fick idag.
en pure bestående av : majs, potatis, kolrot, rotselleri, och morot :)
och även det gillar hon, men dock inte lika mycket som gröten påmorgonen :P heheh !
sen har det mest vart slapp, mys, lek o så med novisen.
innan hon somnade vid 10 :D
har även gjort klart lite av dekorationerna som vi ska ha till dopet :D
små bebisskor i rosa papper med rosetter och hjärtan :)
blev riktigt nöjd faktiskt, men guuuuuuud så pilligt ..
men skönt att lite dekoration till borderna är klara i allafall :)
sen är det lite småfix kvar.
är så nervös trots att det är ett litet tag kvar.
så nervös för att ngt kommer gå fel, eller att dagen inte blir som vi tänkt oss ..
är super nervös ..
men det kommer säkert gå bra, hoppas jag i allafall !

Nu ska jag kolla ett avsnitt av andra avenyn med älsklingen, så skriver mer i morgon.
alla får ha det bäst till dess ..

CIAOOOOOO








.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0