Uppe med tuppen ;)

Godmorgon allesammans!

Hoppas att ni alla har haft en bra natt, själv har min natt vart lite sådär.
men ska inte klaga, har haft skitbra nätter i typ 2 veckor utan att behövt gå upp en ända gång !
men i natt vaknade stumpan först vid halv 3, va lite hungrig, så va upp o ge henne mat, sen somna vi om.
och sen väckte hon mig vid halv 8 igen. gav henne mat, kände att det inte va någon ide att gå och lägga sig igen, så gjorde iordning nova, gav henne d-droppar, bytte blöja o så. sen somna hon om, och jag väckte min man, så blev det kaffe :)
Så nu sover lillan i sin gunga, och vi dricker morgonkaffe.
Lite trött idag, men lite till kaffe och sen ska vell tröttheten försvinna :D
Inga speciella planer för dagen idag, får se vad det blir för väder.
antagligen om det inte blir dåligare väder så får det bli en promenad, och ett besök hos några vänner och deras barn :D
Sen i eftermiddag ska jag iväg på lite ärenden, bla: apoteket, sen handla.
och ikväll tror jag att det film & mys i soffan med mina fina :) det gillar vi enormt <3

Skriver mer sen, nu ska jag fortsätta på mitt kaffe!

AA just det, glömde skriva det igår, att jag är lite stolt över mig själv, att jag rökte inte alls mycket i förrgår. blev nästan inga cigg alls :D
så himla skönt ! känner mig stark o redo igen att sluta.
så ska ge mig på ett nytt försök tror jag :)




.
Vad vill ni läsare att jag skriver om förresten ?
Är det jag skriver nu något intressant ?
eller ni kanske har något förslag på något bra jag kan skriva om:)??
Kom med förslag.så får ni läsa om det ni vill :D
KRAMAR TilL ER ALLA!




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0