Uppe med tuppen ;) 29/3-11

Godmorgon alla, vakna för en halv timme sen !
utan att nova väckte mig o ville ha mat, för hon sussar fortfarande i sin säng !
natten har vart helt okej, hon vakna en gång bara i natt, eller aa i morse klockan va vell halv 5 kanske.
då väckte hennes pappa henne, när han gjorde sig iordning för jobbet.
lätt hänt ! men hon somna om lika fort igen när hon fick lite tutte :P hehe..
nu sitter jag här på datan och kollar runt lite !
ska snart gå och brygga lite kaffe hade jag tänkt mig, så man kan vakna till liv. skit trött :/
Men inte ska man lägga sig igen, får en vän och hennes lilla pojk på besök nu snart.

Så idag är det att umgås med dom, sen ska vi iväg på en mammaträff med barnen.
sen händer vell inte så mycket mer skulle jag tro , återstår att se !
fler inlägg kommer upp sen senare idag !
ska även uppdatera min "utmaning" med har ju glömt den i några dagar nu, 3 eller nått !
jaja, kommer upp sen i allafall .och om jag orkar kommer det upp massa nya bilder på skrutten, när hon står upp och när hon sitter och massa skojsiga bilder :D

Ska göra kaffe nu!
THJAAAAAAAAAAAa








.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0