Underbar morgon !

Gud vilken härlig natt det vart , novisen somna gott igår efter badet, vid 10 :D
Själv gick jag och la mig vid 11, och fick sova hela natten, sov ända tills klockan 7 i morse, då novisen vakna och ville ha mat ;) så gick upp bytte blöja på henne, och gav henne mat !
sen återvände vi båda till sängen, sen vakna jag vid 9 och novisen vakna vid halv 10 :)
hann dricka mitt morgonkaffe i allafall innan hon vakna, gött;)
Konstigt att man fortfarande känner sig trött, fasten man har sovit hela natten, kanske att det beror på att man översovit kanske!? ja vem vet. så är det säkert.

Nu sover novisen igen i sin gunga efter ett stort mål mat, och torr ny blöja :D
Själv sitter jag och kollar runt lite på datorn och dricker lite kaffe !
Snart blir det frukost också, om jag orkar mig ut till köket då vill säga;)
Dra sig framför tv:n en stund, sen får det bli frukost.

Så får man se vad denna dagen har att erbjuda helt enkelt, inget planerat.
inget som behöver göras. förutom att ta fram maten i från frysen som vi ska ha idag, sen är det lite disk som behöver diskas.

Kanske blir en sväng till våra kompisar och hälsa på senare med :D

Kommer inlägg på min utmaning med snart :D


CIAO





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0