Stressad dag !

Natten va helt okej, Som den faktiskt har vart ett par nätter nu :D
Nova gick o la sig vid 10 som vanligt, försöker få in en rutin att lägga henne vid 10 varje kväll. och det går väldigt bra faktiskt ;)
sen vakna hon vid 5 och ville ha mat, snutta en liten liten stund, sen gick vi och la oss, hon fick sova brevid mig, så himla mysigt tycker jag, sen gick jag upp vid 8 ungefär.
gjorde mig iordning och så , sen vakna novisen vid halv 9, mata henne då och satte på henne rena kläder.
sen vid 10 åkte jag in till stan med mamma, syster & min systers kille.
egentligen skulle novisen med oxå, men älsklingen ville så gärna ha henne hemma.
så hon åkte inte med :(
Så himla hemskt att åka iväg utan henne,blev riktigt ledsen när jag skulle åka.
men jag måste släppa lite tag om henne, så älsklingen med får känna sig som en förälder.
va jätte nervös över hur det gick och så . ringde han nästan hela tiden.
och det gick bra för han :D
som tur va ! hehe .. dom verka ha det mysigt med varandra.

I stan köpte jag:
1. en vit dräggel hakklapp till nova, som det stog jag älskar mamma på ! ur gullig ;)
2. en vit body med rosa hjärtan
3. massa tvättlappar
4. nappar, NUK . som va väldigt väldigt små, som skulle va formade ungefär som en bröstvårta.
trodde att nova skulle ta den, men det gick inget vidare bra. får öva lite med henne varje dag, så tillslut tar hon nog den :D
5. strumpor till älsklingen
6. grejer till badrummet, doftgrejer o så !
7. en brunkräm till mig
8. massa andra små saker :) :)

Va inte i stan så länge, kanske typ i 2 timmar bara, sen åkte vi hem.
När jag kom hem möttes jag av ett leende från min gullunge , blev helt varm i kroppen.
och även att jag inte va borta så länge så hade jag faktiskt saknat henne . väldigt mycket !
Blev mat för henne, sen somna hon.
då passa jag på att städa och fixa iordning i köket,
har "tapeserat" om några lådor i köket, blev väldigt fiiiint faktiskt :D NÖJD!

För en stund sen käka jag och älsklingen pizza.
va jätte sugen på det, men näe usch&fy vad äckligt det va.
fick ont i magen. blev en liten liten bit.
så har en skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit stor bit kvar. äsch, den orkar vell min man vräka i sig :P
& nu sitter jag och kollar på någon film på 3:an, inte så bra . men går att kolla på ;)
Egentligen ska novisen käka nattmaten nu och sen sova, men har kommit i sån obalans idag när jag inte vart hemma med henne, så hon somna för en timme sen vill inte väcka henne redan, låter henne sova en stund till. är ju ändå helg nu, så hon får nattmaten lite senare idag :D
Tycker synd om min tjej, som haft ont i sin mage idag :(
Kan inte vara roligt för henne . får hoppas att det blitt bättre tills hon vaknar och att natten blir bra sen:)


Nu ska jag Gotta ner mig i soffan och glo filmen, HEJSÅLÄNGE ;)!<3













.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0