Söndag

Vakna vid 10, av en väldigt gapig bebis. men ett leende på läpparna fick man när man kolla ut, skit fint väer ute idag, hoppas bara på att det inte blåser lika mycket som igår bara :D
Va trött som fan, men det va bara fram med tutten!
Amma henne en stund i sängen, sen gick vi upp.
Jag drack mitt morgonkaffe, och novisen fick torr blöja, rena kläder, d-droppar, & miniformdroppar.
Lekte en stund på golvet också. med lite leksaker,gud va min lilla flicka skratta :P hon är så himla super gullig när hon skrattar ! senare idag tänkte jag leka lite till med henne, när hon är lite piggare dock, då ska det övas nacke, ben, och armar ;)

Nu har jag själv gjort iordning mig, ska nu göra iordning frukost.
Sen blir det ut i det fina vädret med novisen, tänkte ta mig en lång promenad med henne;)
Tänkte även gå förbi affären och handla hem mat för dagen !
Men vad ska man äta idag ?
det va en bra fråga ?
Kanske att man skulle slänga ihop en kyckliggryta :S?

Jaja, återstår att se vad det blir för mat, får fråga kräsenfredrik här :P
hehe !



Hörs senare, heeeeeeej :) & då kommer det nya bilder ut på novisen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0