Oj så tiden har gått !

IDAG är min dotter redan 2 månader & 1 vecka :)
Tiden har gått så himla fort, känns som att jag nett o jämt har hunnit blunda :P
börjar verkligen bli stora flickan nu, alla dessa dagar har vart helt fantastiska sen hon kom.
går inte att beskriva lyckan, hur glad & stolt jag är.
att vara mamma till en sån underbar dotter är helt fantastiskt.
Hon gör mina dagar, (Och min pojkvän med såklart) .
För ett år sen kunde jag aldrig tro att jag skulle hamna här som jag är idag, trodde aldrig att jag skulle bli mamma redan nu, men det är ABSOLUT inget jag ångrar .verkligen inte.
för det va det bästa som hänt . och som kommer att hända i mitt liv. hon betyder allt för mig . Ser framemot att se hennes första steg, höra hennes första ord, se henne växa upp och bli en sån underbar flicka . det är så sjukt att ett barn kan göra så mycket i ens liv.

Kärleken till ett djur, en kompis, en pojkvän eller något annat, går inte att jämnföra med kärlek till sitt barn, ALDRIG. för det är det finaste som finns <3


Detta har jag och min kille gjort förbannat bra tycker jag ;)
Fredrik & nova, JAG ÄLSKAR ER<
3



Pappa & dotter :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0