nattinattoO

Precis kollat på en unge i minuten, va så himla spännande.
men usch vad hemskt det va i slutet, va nästan som jag satt och grät själv:/
När man såg på det tänkte man tillbaka på sin egen förlossning, med kjejsarsnittet och allt.
det va det mest jobbigaste jag någonsin har gjort, men ändå det mest fantastiska som någonsin kommer att ske i mitt liv.
det absolut bästa.
Är så himla glad, och stolt över att vara mamma, till världens bästaste och finaste nova.

ÄLSKAR MIN DOTTER ÖVER ALLT I DENNA VÄRLD<3


,.-.,.-.,.-.,.-.,.-.,.-.,.-.,.-.,.-.,.-.,.-.,.-.,.-.,.-.,.-.,

Nu blir det att ge att byta blöja på min lilla flicka, sen kvällsmaten för henne.
sen dax att sova för alla oss :)

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0