jädrans förkylning!

Morning alla:D

Vaknade vid halv 8, då skrutten ville ha mat.
gick upp och amma henne, sen blev det lek en stund med henne ;)
och mitt morgonkaffe drack jag precis, fyfan va gött !
så är man ännu förkyldare idag, lite jobbigt tycker jag.
hatar att vara sjuk. men vem gillar det lixom !?
och nu har jag precis satt på stumpan rena fina kläder, bla dom nya rosa byxorna ;)
så idag blev det rosarosarosa för hela slanten, men det är förjäkla gulligt tycker jag :D
nu ska jag ta mig en kopp kaffe till, sen blir det frukost, och sedan göra sig iordning för att sedan ta sig en promenad i det fina vädret ;) ska ta en sväng  förbi ica med och byta den förbannade sängmobilen med, som jag köpte igår som va trasig !









Skriver mer sen, då kommer det även upp massor av bilder ;)
HEJH SÅ LÄNGE !





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0