Hur dagen vart

Städat och gjort iordning i lägenheten.
Även plockan fram novas kläder i storlek 56 ;) och gjort iordning i hennes gaderob!
Även rensat min och älsklingens gaderob, så nu är det fint i dom.
slängt allt som vi inte andvänder längre !
blev lite tomt i min, men det går att fylla upp igen ;)

Sen har min mamma vart här och hälsat på , käkat middag o så.
spagetti & köttfärsås :D

För en timme sen bada jag nova, och gjorde henne redo för natten ;)
pyjamasen på!

Nu ska jag hoppa in i duschen,ska bli riktigt gött :D
Sen är det nog dax för mat för novisen, sen dax att sova !

Upp tidigt i morgon, åka till stan & handla massa nya grejer till nova .. om jag hittar något då vill säga ;) men det tror jag, ska köpa nya kläder till henne i allafall, och nappar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0