hej, va ett tag sen igen!

Ja som vanligt hinner eller aa orkar jag inte uppdatera bloggen!
börjar faktiskt bli lite tråkigt att blogga igen :S
så nu kommer det nog bara in inlägg lite då och då.
tills orken o viljan kommer tillbaka :)

Va på bvc idag med skrutten, hon skulle ta sitt första vaccin.
stackars liten.
måste ha gjort ont.
fast hon blev bara lite ledsen o skrek till. sen några sekunder senare blev hon glad.
själv stog man i ett hörn höll för öronen, och grät för fullt !:P
haha .. så himla sprut rädd är jag, trots att det inte va mig dom skulle sticka.
silken tur att novisen har en sån bra pappa, som kunde hålla henne & trösta henne efteråt:)
Hennes vikt idag var: 5180 gram:)
Förra veckan vägde hon: 5000 gram!
så på en vecka har hon gått upp 180 gram i allafall !
helt okej tycker jag :D
Hoppas att skrutten inte blir jätte dålig av vaccinet bara !
hade inte vart skoj ..

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

För en stund sen tog jag och älsklingen en liten fika.
och egentligen skulle det behövas städas här, men vartär orken till det lixom!?
är så himla trött idag, trots att jasg fick sova hela natten ända tills klockan 8 i morse :S
kanske att man sovit för mycket, ?
jaja, nu blir det att slappa lite framför datan, sen iväg och handla mat.
men vad ska man äta idag ?
det va den stora frågan!

. . . . . . . . . . . . . . . .

Har ju missat att uppdatera mitt lilla projekt med "utmaningen" också .
så nu får man vell skärpa sig, och göra dom man missat.
sen har jag tatt massa nya bilder på mig tjej, som jag hade tänkt att lägga ut också,
men det får vi se om jag orkar idag, eller om det kommer någon annan dag !

CIAAAAAAAAooO




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0