Härligdag !

Lite dåligt på att uppdatera, men här kommer en sammanfattning om hur min dag sett ut :D

Vaknade i morse utav att jag hade onti min hals, och snorig.
inte alls kul, trodde att det va halsfluss.
men efter en stund gick svullnaden på halsmandlarna ner, och jag kände mig nästan helt frisk igen.
Gav min lilla tjej mat, och gjorde iordning henne, kläder på, d-droppar, och en lekstund i sängen :D
Sen när novisen somna igen, drack jag mitt morgonkaffe, och sen blev det frukost ;)

Sen åkte jag & nova med några vänner till stenungsund.
Fick handlat 3 pack strumpor till nova, och ett par byxor :D
det blev ett par ljus rosa, mellan rosa och mörkrosa strumpor ;)
Sen ett par riktigt bebis rosa byxor till henne med :D
riktigt  söta :D
Gick runt på torget en stund, va lite jobbigt,för det va himla varmt i alla affärer.
senså hade jag inte vagnen med  mig så jag fick bära runt nova i hennes bilbarnstol.
lite tungt sådär, men det fixa jag ;) bra träning för armarna i allafall:)
Sen åkte vi till willys, där handla jag med en del, massa mat och sånt behövligt :)
Sen åkte vi hem, novisen har vart jätte snäll o glad hela dagen, tills vi satte oss i bilen på vägen hem.
då blev hon lite otållig, gnällde o skrek.
väl hemma blev hon tyst ;) hehe .. mata henne och bytte blöja :)
NU ligger hon i sin gunga och är allmänt förbannad!

Är lite smått hungrig, så får bli ett litet mellanmål nu, för senare i kväll blir det pizza :D

Kommer upp nya bilder, på nova senare :D

CIAAAAAAAAAAAOO;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0