godmorgon :D

Blev att gå upp tidigt idag, fast det för inget, fick en rätt så okej natt :)
Gick och la gumman vid 10, sen vaknade hon vid 4 när hennes pappa gick upp för att gå till jobbet,
får skylla lite på han att hon vaknade då, thihi , för han är inte alltid så tyst :P
men som tur va somna novisen om rätt fort, och sov till kvart i 9 :D
så det va helt okej för mig iallafall ;)
Nu har stumpan fått mat i magen, torr blöja, & nya kläder på sig !
Så nu ligger hon och sussar i sin säng , efter en lång matstund, och mys hos mig ;)


Själv sitter jag & dricker mitt morgonkaffe nu, ljuvligt, varmtvarmt gott kaffe , slår aldrig fel :D


Idag blir det vell en lugn dag, ska tvätta vid 2, innan dess ska jag försöka hinna med lite städning här & disk :S hatar att diska, får så ont i ryggen.
dom har gjort vår diskbänk så låg här i vår lägenhet,så man får böja sig så himla mycket.
och stå så ett tag, ja det tar verkligen på ryggen !
Men det måste ju göras, så spelar ju ingen roll om jag klagar . hehe.
kan försöka fjäska lite för älsklingen kanske när han kommer hem från jobbet, så kanske han kan diska :) hmm, jof*n det ska jag nog försöka med :P



HEJSÅLÄNGE ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0