Fruskost time :D

Nu är det dax för lite frukost, är jätte hungrig :)
Sen blir det att fixa iordning min lilla tjej, tvätta av henne, ombyte från pyjamas & så :D
Sen blir det en dusch för mig, och göra mig själv iordning.
För sedan blir det en promenad ner till banken och betala in hyran och elen.
så kanske man kan få bo kvar i sin lilla lya ett tag till, hehe !
Hade ju inte vart fel ;)


Dax att gå och mätta sin mage, jatack !:)




En bild på en bit av min kök :D Min lilla lya !



z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z.z


Skriver mer när jag kommer hem !
OCH nu hoppas jag att ni läsare under tiden kan kommentera vad ni vill läsa om :D
så jag har lite att skriva om sen när jag kommer hem, KOMIGENNU:D

CIAO!








.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0