FÖRBANNAD!

ÅÅÅÅÅH, jag är så jävla förbannad.
Först har man en jävla pojkvän här som har damp eller nått !
sen så när man precis vart i affären och köpt en sängmobil till nova, kommer hem och sätter ihop den,
OCH AA så är den trasig den jävla skiten, skitroligt .och det va den sista som fanns inne nu :/
skit roligt . men ska fan gå till affären nu på en fucking jävla gång och få mina jävla pengar tillbaka !!!!!
OCh fan inte nog med det, så är man ju inte hel pigg idag heller, en gnällig bebis, och så är man typ lite små sjuk.
ont i halsen och snorig !!!!!!


Är det inte det ena så är det fan det andra.
tro fan att man inte är glad asså .
Jaja, ojj vad jag klagar nu då.
känns bättre nu när man fått gnällt av sig lite !


Åt helvete med detta, nu ska jag fan försöka chilla ner lite, ta mig ett glas kall cola, med isbitar.
och bara ta det lungt, sen får det bli mys i soffan med min underbara söta bebis, som inte alls är på humör !
en dusch oxå hade ju kanske inte vart fel det heller !

jaja, kommer upp bilder på min älskade dotter nu, sen skriver jag mer senare !



HEJ RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ







.

Kommentarer
Postat av: pinglan

Bra att du skriver av dig :) Skäll o gapa ordentligt här så kanske det känns lite bättre sen ? :) Kram!

2011-03-20 @ 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0