Dagen 5/3-11

Dagen började bra, Vakna att att min tös ligger pch pratar brevid mig, och är hur glad som helst.
Plus att hon sov hela natten idag med, gick o la henne vid halv 11, 11 någongång. sen vakna hon första gången vid 6, inte dåligt det, så hon sov 7 timmar i sträck i natt, himla skönt faktiskt, hon har blitt så himla duktig, och jag är faktikst glad över att rutinerna som vi börjar öva in funkar ;)
Nu för tiden sover hon nätterna långa :D vid 6 fick hon mat, amma henne i dygt 20 minuter, sen va hon trötter och ville sova igen, Och sen vakna hon vid 8 igen, och ville tutta lite. la henne brevid mig i sängen o amma henne. och vi båda somna inom 10 minuter, sen vakna i vid 11 :)
fick sovit ut idag, men inte f*n är man pigg för det, vart en trött o seg dag..

Gjorde mig iordning, tog en dusch, käka frukost, och sminka mig.
Gjorde även iordning novabus, ombyte från pyjamas , rensa hennes näsa eftersom att hon är snorig, tvätta rent henne, gav henne d-droppar och  lite sånt.
sen tog vi en promenad i det fina vårvädret hem till några kompisar och deras dotter och hälsade på ;)
Alltid lika trevligt ! Va där ett tag och umgicks,sen gick vi hem igen vid 7.
Och usch va tråkigt det va att komma hem, möttes av ett ostädat  hem.
blev typ illa mående, så slängde i mig lite mat, sen va det fram med orken o städa .
inte kul såhär på en lördagskväll, det är då man vill mysa ner sig i soffan och bara ta det lugnt.
men det fick bli städning o diskning ändå.
så nu är det fint här, undra hur länge bara när man har en här hemma som är expert på att stöka ner (fredrik)!?

Nu har jag käkat lite kvällsmat, och vilat mig lite i soffan,även gjort mig iordning för natten, så nu är det vell bara dax att ge min sötbebis lite mat, sen är det mach i säng ;)
ska bli himla gött. hoppas på en bra natt idag med. så får vi se vad dagen imorgon har att bjuda på :D;)

GODNATT ALLA!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0