Dag 12 i utmaningen !

Dag 12 – Varför började du blogga?

Ja det va en bra fråga !
Jag har bloggat en gång innan, sen tröttna jag på att blogga så då sluta jag .
Men nu när jag är mamma ledig & inte hade så mycket att göra på dagarna när novisen sov jätte mycket.
så hade jag lång tråkigt, och startade en mamma blogg :D
Just nu tycker jag det är riktigt kul att blogga, visst ibland blir man vell lite trött på det.
men jag tänker fortsätta tills intresset helt är förvsvunnet.
Det är ju lite svårt att veta vad man ska skriva om ibland, därför började jag med denna utmaningen, då har man lixom något att skriva om.
Sen skriver jag om min vardag, om min dotter,min pojkvän och hur livet just nu ser ut :D
Det är vell roligt.
och oj ett tag hade jag massor av besökare, men dom änna glesar isär nu.
men jag hoppas på att få upp besöken igen :)!

Sen ni som nu inte tycker om min blogg,varför lägger ni energi på att läsa min blogg då?
jag fattar fan inte varför!?
jag hade ju aldrig läst något jag inte tyckt om !
ointressant? okej . tyck det då !

ni vet vilka ni är !

HEJSVEEEEJS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0