åh dåligt humör på högsta nivå här !

egentligen skulle man vell skrivit vad som hänt o vad man gjort idag.
men just nu är jag riktigt jävla förbannad, så nej här kommer det fan inte en uppdatering på dagen inte !!!!
kanske när temperamentet lugnat sig lite, får se !

nu kanske alla undra varför jag är så förbannad.
ju nu ska ni få höra människor.

för det första är jag så in i helvete jävla trött på folk som fan inte uppskattar hjälpen dom får.
och som dampar för att man försöker hjälpa dom lite.
men som det alltid vart så får man skit tillbaka när man är snäll o hjälper någon !
trött på människor!


folk säger så mycket ! jävla lögnhalsar !

Sen har jag en förbannad hosta, som inte vill ge sig.
hostar 200 ggr på 1 minut, tar aldrig stopp.
och min hals börjar inte må så bra av det känner jag !
någon liten själ som vet hur man kan bli av med hosta!!???
tacksam för svar i såfall !
men ingen kommer vell att svara !
som alltid då förstås!


och inte nog med det, jo så har min mobil gått sönder.
helt jävla plötsligt.
utan någon som helst andledning.
hatar touch nu !
ska aldrig mer ha en touch mobil.
dom bara går sönder !
och jag som alltd andvänder min mobil.
det är viktigt för mig att ha en mobil.
ifall det skulle hända mig eller nova något när fredrik inte är hemma.
då måste jag ju kunna ringa om det skulle behövas 112 kanske, eller kanske någon annanstans .
man vet ju aldrig.
men nu är den helt kaputt .
går inte att göra något.
lyckat,så himla lycklig man är nu då !!!!!!! eller INTE...

Jag och min underbara familj som skulle ha en myskväll nu.
med film, massa mys i soffan och våfflor .
men just nu är jag bara förbannad, och kan då inte sätta mig till ro och lugna ner mig.

kanske senare, får se ....


JAJA,nog klagat för mig del !
Nu kändes det i allafall lite bättre tycker jag allt ..








.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0