2/3-11

Hej alla;)

Idag har jag vart på min efterkontroll hos min barnmorska.
Vi pratade om min förlossning, hur den va & hur jag känner nu när jag är mamma:)
Sen gjorde hon en gynekelog undersökning, allt såg prima bra ut ;) hehe !
Hon skrev även ut p-piller till mig, så man inte blir på smällen direkt igen.
risken för det är ju ganska stor nu när man redan fått ett barn tidigare !
men för mig räcker det med nova :D
Men självklart att nova ska få ett syskon senare i livet, men inte nu ;)

Efter jag vart där gick vi hem till våra vänner, drack kaffe o tjöta lite ;)
& novis träffa sin polare :D
Nova fick en jätte söt mössa av dom oxå :)
en rosa!
Sen hämta pappa oss, åkte till affären & handla mat.
idag blev det hamburgare & bröd, som älsklingen har tjötat om i snart en vecka .
så nu har vi precis käkat, och nova ligger och sover :)
Tog en stund att få henne att somna, haft en liten skrikig bebis idag.
men så är det ibland, räknade jag med när jag skaffade barn :D
men jag älskar att vara mamma för det, och jag älskar min dotter !:)

Nu blir det snart att glo på efterlyst, sen vika tvätten som aldrig blev vikt igår efter vi tvättat.

TJAAAOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0