Välkommen till min nya blogg!

Ja vad skriver man såhär i första inlägget!?
Tänkte i allafall ta och skriva om vad min blogg kommer att handla om o så
;)

Har nu äntligen skaffat mig en ny blogg, så nu hade jag tänkt att sätta igång med mitt bloggande igen:)Får se hur länge det håller i sig med bloggandet denna gången, brukar alltid vara kul ett tag sen glömmer man änna av att uppdatera den, Men denna gången kommer min blogg handla om mycket andra saker, Eftersom att jag nu blitt mamma för 2 månader sen, så kommer min blogg handla mycket om min dotter, vardagen, och sånt! vad jag gör/har gjort, och hur min dotter utvecklas, kommer säkert även komma mycket tips från mig & även frågor jag har till er läsare ! Hoppas på att fler unga mammor kommer läsa min blogg, alltid kul att både läsa andra mammors bloggar, och få tips från dom :D


Hoppas ni kommer tycka om min blogg, och framför allt följa den :)

CIAoO för detta inlägget !;)

Min underbara dotter NOVA <3

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0