Beslutsångest !

Har sån j*vla beslutsångest så det är inte sant :/
Vet inte om jag ska gå på föräldrargruppen idag klockan 17:o0 eller inte.
Jag vill så gärna dit träffa andra mammor och så nova ska få träffa andra barn!
Men jag är så himla blyg av mig, vågar ingenting nästan ..
Jag hatar att prata inför grupp, för då blir man i centrum lixom.
och alla sitter och kollar på en när man pratar, då blir det ännu mer nervöst, och då blir jag altlid så himla röd i ansiktet. När jag va på bvc senast med nova pratade jag med hon som skulle hålla i gruppen och sa som det ligger till att jag jätte gärna vill o så, men rädslan lixom tar över min kropp, men då sa hon att hon inte skulle ställa några frågor direkt till mig, att jag själv skulle ta intiativet o prata om jag nu känner att jag vågar det, att dom inte skulle hoppa på mig! men det känner jag nästan är ännu pinsammare att alla pratar om sin förlossning o sina barn, sen sitter jag i ett hörn o inte säger någonting, så måste dom ju börja undra , hade jag gjort i allafall !?

Hur gör man lixom? hur bestämmer man sig om man har beslutsångest?
Så himla svårt det här !'Vågar , vågar jag inte, vågar, vågar jag inte .
JA det är frågan !


Funderar en stund till, så får vi se ;) Kanske , kanske inte !





(gammalbild, flera år sedan) !

Kommentarer
Postat av: pinglan

Gå dit du!! Tror att alla accepterar det att man kanske inte i första taget pratar om sig själv. Men lovar det släpper snabbt. Ni som är där är ju liksom i samma situation! Och ni har ett gemensamt ämne att prata om ; Barnet :)

2011-02-28 @ 14:24:23
URL: http://nuelleraldrig.wordpress.com
Postat av: Anonym

Va roligt att du också skaffat blogg! :D Den ska jag läsa varje dag!:) Hoppas allt är bra med dig och Nova? =)

2011-02-28 @ 15:09:39
URL: http://miichaelaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0