NATTINATTI!

Tog mig mod och gick på föräldrarkursen förut, efter många om och men :)
Men i sista stund ångra jag mig, fort fort packa jag skötväskan, och gjorde iordning lilla nova :)
sprang iväg och mötte upp mina kompisar som också skulle dit, fick springa halva vägen för att inte komma försent, och shet här har man ingen kondition kan jag lova, flåsa som satan när jag kom fram .
o ja, fan va nervös jag var, men det släppte lite grann när man väl hade kommit in o presenterat sig o så :)
Alla andra verkade jätte snälla och trevliga, det va lixom så lätt att komma in/känna sig så trygg direkt !
och gud va söta alla dessa små bebisar va ;)
Ja nu i efterhand ångrar jag verkligen inte att jag gick dit,& nu när jag är mamma och ska lära nova att hon inte ska vara rädd för saker, och blyg kan jag ju inte vara det själv då. så man får ju försöka att komma över sin rädsla någon gång, detta kändes som en bra början ! va faktiskt rätt skönt att fått gå dit, hade jag inte gjort det hade jag nog ångrat mig efteråt ! va faktiskt lite skönt att få komma hemifrån med :)

Sen när jag kom hem, blev det lite lek med nova .
Sen blev det en svänga till affären, handla lite mat .
blev en sen middag idag, fick inte mat i magen försen klockan va halv 9 typ !
men bättre sent än aldrig :)
sen efter maten har jag & nova myst i soffan framför tv:n !och novisen har fått pyjamas och kvällsmat nyss:)
nyss nattat henne, så nu ligger hon i sin säng (förhoppningsvis) sover hon nu ;)

Själv blir det att fixa iordning för kvällen & gå och lägga sig, och hoppas på en bra natt med mycket sömn :)


GODNATT alla, Hoppas ni får en bra natt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0