Hemma !

Hej igen, nu på kvällskvisten ;)!

Ja det gick ju precis som jag trott, inte lätt att gå ute i detta väder!
brukar gå till våra vänner på ca en kvart, nu tog det 45-50 min ungefär :/
va fruktansvärt halt ute, inte alls roligt att gå i.
höll stenhårt i vagnen !
Väl framme i allafall bjöd våra kära vänner på kaffe o fika, godgod kladdkaka o grädde :)
sen gjorde vi även fotavtryck på lilla novisen, blev riktigt bra :)
jätte söta små fötter har hon ! inte alls stora, men så himla söta :)
Så nu ska det ramas in :)
Nästa gång ska vi göra handavtryck oxå, :)
Så himla kul att ha .. Ska även köpa gips, och gjuta in hennes fötter & händer :)
göra som en tavla lixom;)
Sen vid halv 10 åkte vi hem ungefär !
påvägen hem sprang jag in till affären & köpte snabbkäk, har inte hunnit käka middag idag, så köpte korv med bröd, snabbt o lätt lixom !
så nu har vi precis ätit, satt inte alls fel i magen kan jag lova, va dö hungrig.
men nu är jag mätt !

så nu är det dax att ge novisen oxå lite mat sen göra lill-tösen redo för kvällen .
På med pyjamasen, tvätta rent henne, och ge henne lite mat !:)
sen är det natta time :D
HoppasHoppas att hon sover lika bra denna natten, så jag med får sova !
:)


(bilder på fotavtrycken kommer i senare inlägg)



Pyjamasbild på min underbara dotter, älskar henne !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0