Helt slut !

Har precis städat i lägenheten, så nu är det fint igen.
bytt gardiner, sängkläder, dammat, damsugit, och gjort iordning i novisens gaderob, och skötrummet ;)
Är helt slut, har sprungit runt som en dåre här :/
Rensat ut alla kläder som blitt för små för henne, nästan alla 50, några en staka kvar (som är stora i storleken) !
så nu säger jag hej då till storlek 50, och hälsar storlek 56 välkommen ;) hehe!
Som jag nu insåg så hade jag dock inte så mycket 56 till henne, så det får bli en shoppingdag nu i veckan som kommer och handla hem lite mer kläder till henne, ska även köpa lite annat smått o gått till henne !
Bla en söt mössa jag sett i en affär, sen en ny napp (för 12 ggn), alla nappar funkar ett tag för henne, då hon tar dom jätte lätt & sen efter ett tag drygt en vecka så bara hon spottar ut dom, eller får dom fel in i munnen så hon får kväljningar, så nu ska jag köpa en NUK napp, som en kompis rekomenaderat, hoppas på att den passar damen;) hehe! Har även lekt en stund med gumman innan städningen, hon skratta som aldrig förr när jag lekte med henne. så himla glad tjej, efter lekstunden blev det mat, och nu nannar hon ! Därför passa jag på att städa !
Älsklingen min är iväg och köper vår nya säng nu :D:D Wiiihiiihoo ÄNTLIGEN !
Ska bli så himla skönt med en ny säng :) Dock kommer inte våra 2 säng bord som vi ska köpa till få plats här i vår lägenhet nu, men köpte 2 för att vi letar nu en ny lägenhet & i nästa lägenhet kommer dom båda få plats :)

Blev en liten vilopaus för mig, men snart ska jag sätta igång igen, vattna blommorna och tömma alla papperskorgar;)







HEJ SVEJS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0