Godmorgon !

GOOD MORNING EVERYBODY;)

Natten har vart helt underbar, natta min flicka vid 10 igår, lite små prat från hennes sida borta i sängen en stund, men sen blev det tyst, då hade hon somnat :) Så sov hon ända tills klockan 6 i morse, blev lite chockad eftersom att det i vanliga fall brukar vara att man får gå upp minst 2 ggr per natt i allafall, så det kändes skönt att kolla på klockan när hon vaknade !"sheet, är klockan redan 6" blev ett leende på läpparna kan jag lova ;)  Sen somna vi båda om, och gick upp tillsammans vid 10 :D

Då va det morgon mat för novisen, & morgon kaffe för mig :) Sen fick jag själv i mig lite frukost !

Är inte min dag idag(trots att man fått sova ut), När jag satt o käka frukost , bet jag mig själv i tungan .
börja spy blöda, gjorde så jäkla ont, blev ett stort hål i tungan:( så nu är tungan uppsväld som f*n ! och ont gör det fortfarande :/

Efter frukosten gjorde jag iordning nova, tog på henne rena fina kläder (kan ju inte gå i pyjamasen hela dagen!), tvätta rent henne, gav henne D-droppar, rensa näsan & Amma henne !
så nu ligger hon mätt o belåten i min säng och sover :)



Mamma ÄLskar dig <3


Hejsålänge :D*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0