Bus stund !

Lekt & busat med novisen under hennes baby gym ;)
Så himla söt min dotter, pratar massor med mig, och skrattar & har sig!
Man blir riktigt varm & glad när man ser henne ! Det är Mamma till barn kärlek på högsta nivå^ hehe ..
Hon har blitt jätte duktig på att greppa saker, Men ännu har det inte kommit till det stadiet då allt ska mot munnen :P
men det kommer säkert snart, så småningom ;) Även tränat hennes nacke, då hon fått ligga på mage !
Nu är hon helt slut efter lek stunden, så nu ligger hon och vilar i sin gunga :D

Själv sitter jag & försöker få iordning på min blogg, vill ha ny design. Som är gratis givetvis !:P
Men hittar ingen fin :( Det verkar ju inte direkt finnas så många !
Någon som vet vart man kan få tag i en fin bloggdesign?




,.-'-.,.-'-.,.-'-.,.-'-.,.-'-.,.-'-.,.-'-.,.-'-.,.-'-.,.-'-.,.-'-.,

Nu hade vi tänkt att ta en preomenad till ett par kompisar o deras dotter :)
Får se hur det går med barnvagen ute i detta jävla väder, kall & vägarna är som en ren skridskobana:/
äsch, det kommer säkert gå bra, man får gå lite saktar än vanligt bara ;)
Så nu blir det att packa skötväskan, sedan klä på novisen, och även mig själv !

Skriver när jag kommer hem igen, hejsålänge folket :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0