vilken dag !!!

Åhh vad jag hatar denna dag !

Vilken jävlans dag det vart idag ..
inget har vart bra ..
och då menar jag verkligen inget!
först så har novisen vart jätte tät och rosslig.
sen fick hon kramper i magen.
antagligen utav morotspuren som jag gav henne.
stackarn va helt förstörd, hon hade jätte ont.
och skrek och grät jätte mycket.
man känner sig så otillräcklig, när dom blir så.
men det finns ju inget man kan göra. mer än att trösta dom.
eller iallafall försöka trösta dom.
ringde då till läkaren, han blev chockad över att vi redan börjat ge nova purer.
men hon på bvc sa att vi skulle börja, däför gjorde vi det.
han föklarade att tarmarna på så små bebisar inte är riktigt mogna försen barnen är 6 månader.
och därför klarar dom inte av sån, innan 6 månaders ålder.
när han sa det fick man säg en chock . och blev lite frågande?
vad stämmer egentligen?
bvc säger en sak,och läkaren en sak?
vem ska man tro och lita på ?
blir helt förvirrad.
men ska ringa bvc imorgon, och prata med henne ..
se vad hon säger.
vill ju inte göra så min dotter får jätte ont i magen av lite purer.
hon kanske inte är riktigt redo ännu ?
man vet ju inte ..
men jag funderade på om jag kanske skulle bärja ge mindre än vad bvc rekommenderar.
dom rekommenderar ju att man ska börja med ca:en tesked.
jag tänker prova med en halv i stället.
och se om det blir bättre.
hoppas det i allafall ..
blir det inte det..
väntar jag någon månad till och sen provar igen.
då kanske hon är mer redo !
återstår att sehelt enkelt..




Sen inte nog med det, fick även reda på att vi kommer bli av med 9500 kr nästa månad.
för att försäkringskassan ahr velat, och kanske inte bara en månad.
kanske blir fler. beror på hur mycket dom kommer vela !!!!!!
jag vekrligen HATAR försäkringskassan !!!
dom suger då hårt ..
alltid är det ngt med dom ..
ååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......



och sen inte nog med det, så har man idioter till vänner..
som man bara skulle vilja spy över ibland .
.



ja och sist men inte minst. så har jag sådan pollen allergi at tjag håller på att dööööööö.
jag verkligen hatar sommaren .. pollen allergi . och getingar !!!!
jag får ett damp...
och inte får man ta allergitabletter heller..
enligt doktorn :/
åååååååh !
ge mig vinter i stället !!!!
eller döda alla getingar åt mig !!!NUUUUU




JAJA,nog klagat av mig  ..
dagen har inte vart bra . inte det minsta.
hoppas att morgondagen blir bättre i allafal
l !


Nu sitter jag i soffan och halvsover typ, är dö trött ..
vill bara lägga mig och sova. och glömma denna dag !
så nu får jag ge min lilla flicka mat, rensa hennes näsa, ta på henne pyjamas, och natta henne.
sen är det sova dax för mig med !
sköööönt :)


GODNATT ALLA !:D




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0