Urdålig uppdatering !

Dålig uppdatering, har inte haft tid eller ork att blogga.
har mycket viktigare saker som går före bloggandet, bla: min dotter .
min dotter först och sen blogga, om man har tid !
men att ha barn kräver tid och är krävande .
men jag gillart ;) jag ger hela min värld och hela min tid till min dotter <3

Idag tänkte jag i allafall slänga in ett inlägg i allafall ..
Eftersom att min tös nu sover för natten, och jag ännu inte är trött ..
så har ju tid att blogga lite grann !
Dagen har vart toppen, förutom den förbannade pollen allergin jag har :/
jag verkligen hatar den, gör mig trött/slö & tät i näsan . även uppsvullen i ansiktet :S
och enligt min doktor så får man inte äta mina allergi tabletter heller, när man ammar .
så får stå ut tills jag ammat klart helt enkelt . inte roligt . men ett måste !

Vaknade i morse, vid 8 . nova sov fortfarande och vaknade inte försen en timme senare så vid 9 vaknade min flicka, så i morse fick jag 1 egen timme att bara slappa i soffan och dricka mitt morgonkaffe. va underbart kan jag lova !;)så vid 9 vaknade ju hon då och ville ha morgonmat och torr blöja ;) Efter det blev det morgonmys i soffan .. sen vid halv 11, blev det frukost , och nova fick sin pure ;) morot & potatis pure blev det, och lite god juice, som lite lyx sådär . och hon gillar det verkligen ! antingen imorgon eller i övermorgon lägger vi även till majspure till henne :D så nu är vi uppe i 3 iskuber, en morot, en potatis och snart en majs !
går bra framåt nu tycker jag :)
Sen har jag haft min syster på besök, och vid 1 kom nathali hit med sina barn,  satt ute i solen och bara tjöta .
va riktigt gott ute faktiskt . dock träffades vi inte så länge, men trevligt vart det ändå :D
sen blev det en promenad ner till affären i det fina vädret, och handla mat inför helgen .
blev även lite fika som vi gottade oss med sen när vi kom hem, så då blev det kaffe och bullar ;) mumsmums !
Sen blev det en lång lång lång lekstund/bus med novisen, innan jag började med maten, idag blev det hemmagjort potatismos och stekt falukorv, gött det ..
Och efter maten har jag faktiskt inte gjort så mycket, bara gosat med novisen.
och tatt det allmänt lungt faktiskt !
riktigt skönt . Om en stund blir det sängen ..
hoppas att natten blir bra.
mendet tror jag, novisen har sovit hela nätterna sen flera veckor tillbaka nu.
så i natt ska vell det inte heller bli några problem :)!

Imorgon kommer min halvbror hit och hans familj :) ska bli roligt att träffa dom, har inte träffat dom på jätte länge. va typ förra sommaren eller nått .. aa länge sen i allafall ! hoppas på fint väder, så vi kan vara ute i allafall :) Och dom har även fått tillökning i familjen, så blir roligt att träffa den nya lilla killen med, william heter han !
Kommer skriva mer i morgon om hur dagen blev så klart !
för det vet jag ju inte nu ! hehe .

...............................................................................................

FÖRRESTEN ÄR DET NÅGON SOM VET HUR BLOGGTRAFIK FUNKAR !!?
JAG FATTAR VERKLIGEN INGENTING ?
HAR REGISTRERAT MIG OCH SÅ, MEN JAG FICK JU ALDRIG SKRIVA IN VAD MIN BLOGG HETER?
HUR VET DOM DÅ MIN BLOGG O SÅDÄR ?

SKIT KRÅNGLIGT TYCKER JAG, SÅ TACKSAM OM NÅGON VILL HJÄLPA/FÖRKLARA FÖR MIG ;)


Nu ska jag gå och röka, sen blir det lite kvällsmys med min andra älskling i soffan innan det är läggdax.
Tänkte att jag imorgon skulle lägga ut bilder på nova, har tagit massor av nya söta kort ;)



SKRIVER MER SEN ELLER SÅ KOMMER DET ATT UPPDATERS I MORGON :d
CIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0