Stressig dag :S

Ja då va denna påskafton slut .
vart riktigt varmt ute idag, och fasiken vad mycket getingar :O
tror jag dör snart, av alla dessa getingar .
sådan geting skräck att skräcken tar över min kropp och håller mig inlåst hemma :/
måste komma över min skräck !
men tur att novis har en sådan rar pappa som tar med henne ut i vagnen påen promenad ;) hehe !
Vart en jätte stressig dag idag , och jobbig :/
min och älsklingens påskmiddag blev inte av försen nu , hmm ..
väldigt sent , men bättre sent än aldrig förståss ;) hehe ..
nu ligger jag och vilar magen i soffan .
strax är det ge novisen nattmat, sätta på henne pyjamas.
sen natta henne . klockan börjar bli mycket och sötungen ska sova !
sen blir det sova för mig med , är jätte trött efter idag, så sova hade inte suttit fel alls kan jag lova :)

Men nu ska jag fortsätta att vila innan det är dax att fixa novisen för natten !

skriver imorgon, godnatt !
och hoppas att alla haft en dunder braaaaa påskafton :d
<3



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0