sjuk

Fan vad jag hatar att vara sjuk.
jag blir alltid så jävla dålig när jag bara får en vanlig förkylning.
det tar 100 % procent på mig .
orkar inte .
Är trött av värmen, sen kan jag knappt andas.
är jätte tät i näsan .
och min stackars lilla nova är oxå förkyld :(
känner mig helt död .
ska lägga mig i soffan nu och vila medans min sötnos sover !

Idag provade vi igen med purer men mindre.
och ojj så bra det gick :D
super bra, hon gillade det .
och vad glad hon blev ;)
hon har inte fått minsta lilla ont i magen .
så det känns både positivt och jäkligt kul :D
så nu kan vi fortsätta med purerna, men fortfarande med en sakta fart framåt :)
det behövs verklligen inte stressas fram ;)


Skriver nog mer sen !!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0