Ja godnatt då !

Sitter och kollar runt lite på datan och bara tar det lungt.
har läst lite om barnmat och sånt.faktiskt rätt intressant :)
men tanke på att min fis, mer och mer ska börja äta mer "fast föda" !
så det kändes faktiskt bra att fått läsa lite,
och lära sig lite.

Nu blir det byta blöja på stumpan, sätta på henne pyjamas, ge henne kvällsmat.
och sen lite kvällsmyyyys innan läggdax.
sen är det dax att sova för mig med.
är jätte trött efter denna dagen känner jag.
så dejta kudden nu känns behövligt ;)
hoppas på en bra natt så man kan få vila ut :D
men det tror jag det kommer bli ,
gumman min ärså duktig och brukar sova hela nätterna :D
och så får man hoppas att man mår bättre imorgon, så man har ork att hitta på ngt !

NÄMEN GODNATT DÅ ALLA ;)!
Skriver mer imorgon.
hej :D



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0