idag är det ingen vanlig dag ....

för det är min födelsedag , idag blir jag 19 år gammal .. åren år ju så förbannat sakta .
eller kanske att det är bra ?
hehe, så slipper man kanske bli gamling så fort xD


natten har vell vart sådär, gick upp 3 i natt, då snutten ville ha mat, men så är det ibland,
hehe , man ska inte klaga .
då fick hon mat, sen gick vi o la oss igen .
hon somna om fort.
och sen låg hon sött o sov i sin säng :D
sen vakna vi igen halv 9,då va det upp igen .
ge novisen mat, sen hade vi morgon mys i sängen tillsammansmed älsklingen :)
nu har vi bara tatt det lungt, novisen har lekt på golvet, med alla sina leksaker,
men nu sussar hon .
blev lite trött efter all lek tror jag :P
jag dricker mitt morgonkaffe.
snart blir det frukost.
sen full rulle här hemma, städa klart resten som jag inte hann igår, dammsugningen och det .
sen ta på novisen sin fina klänning och fixa iordning henne.
sen är det dax för mig själv att ta en dusch o göra mig iordning :)
sen vid 12 kommer min mamma hit, ska bli roligt.
va ett litet tag sen man träffa henne.
och novisen saknar sin mormor ")


Sen vid 2 kommer folket hit, då blir det lite firande, och smörgåstårtsätande :D
gott ! hoppas på en bra födelsedag i allafall ..
den börjar bra i allafall , hoppas den avslutas på samma sätt !


skriver mer senare ..
hejsålänge gott folk ")





VI ALLA I FAMILJEN, NOVA, MAMMA OCH PAPPA <3



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0