Halllllluuu again ;)

Hallåjsaaaaan :)!

Vart en lång & slapp dag idag typ .
inte gjort alls mycket .
va på mammagruppen då förut .
inte alls roligt!
satt bara där och prata och novisen va på sitt bästa humör .
trots att det va tråkigt där, så va det skönt att komma ut,och gå en sväng :D
när jag kom hem överraska älsklingen mig med att ha städat hela  lägenheten och diskat :)
han är så himla snäll och duktig min pojk, verkligen älskar han <3
så då blev man verkligen glad, nystädat . gött ;)
satte oss och drack kaffe, sen gjorde jag mat.
idag blev det kotletter, pommes, och bea sås :D
gott vare, och älsklingen lagade till och med kotletterna, han börjar haja matlagningen mer och mer !
jag är så himla stolt över han att han verkligen vill försöka .. och ärligt han är faktiskt duktig :)
sen efter maten va det dax för novisen att få mat, låg i soffan och amma henne.
samtidigt lyssna jag på körkortsteorin på datan !
får änna börja plugga igen känner jag , jag är sån jag pluggar gärnet ett tag sen tappar jag engerin, och sen måste jag börja om med allt igen, segt ! men nu är jag på farten igen ;) wiiihooo !
Sen har jag inte gjort så mycket mer, busat med novisen, hon prova även sin gåstol idag för första gången .
hehe, hon nådde inte riktigt ner, men snart snart, någon cm till så ;)
så funkar den sen ! annars tyckte om den va intressant ! verkade det som i allafall :D
Kommer upp bild på när hon sitter i den sist i detta inlägg !

Nu sover hon,  jag sitter och kollar runt på datan .
håller även på att läsa en blogg .
om en ung mamma .
läs om ni inte har något att göra, intressant .
min åsikt då .

http://micah.myshowroom.se/index.php/kategori/om-mig/allmant/



Om en stund vaknar vell novisen, då blir det kvällsombyte för henne, sen nattmat och nattmys :)
sen dax för sängen för oss alla :)
imorgon blir det hem till våra efterlängtade kompisar, ska bli himla roligt faktiskt :D



*här kommer en bild på novisen i sin gåstol, första provsittningen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0