Godmorgon, på morgonkvisten ")

Haft en bra natt, trots att jag fick gå upp först vid 5 för att ge novisen mat, men hon låg vid bröstet i högst 5 minuter sen somnade hon om, och så sov hon tills klockan  va halv 9 :D
känner mig hyffsat utvilad i allafall ;)
gick upp gav novisen mat, bytte blöja på henne .. sen va det morgonmys i soffan :)
nu sitter hon och myser med sin pappa. så jag passar på att dricka mitt morgonkaffe, och glutta runt lite på datan:)




Idag är det fullrulle här, massor som ska fixas  tills imorgon då det kommer hit massa folk, jag fyller år ;)
så idag ska vi först gå till et par kompisar om en stund och hälsa på :) va ett jävla bra tag sen . ochv i saknar dom. och novisen saknar sin kompis ;) hehe ..
sen blir det hem städa iordning här, sen göra smörgåstårta o grejer :D
och så måste man ju käka middag idag med .
och novisen måste badas !
känns som att det kommer bli en lagom stressig dag typ :P
men såna har man ibland :D




Kankse kommer upp fler inlägg, men senare ikväll i såfall när jag "kanske" har lite tid över och allt är ordnat !

CIAO






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0